Tippek és tanácsok költöztetés idejére

Költöztetés

 
1. KERESSEN IDŐBEN KÖLTÖZTETŐT!

 

A költöztetés egy “pörgős” szolgáltatás, vannak kifejezetten sűrű időszakok a naptárunkban. Ilyen például a főszezon áprilistól szeptemberig, minden hétvége, valamint minden egyes naptári hónap vége (25.-től 31.-ig).

Lehetőleg időben kezdjen el költöztető céget keresni, akár 2-6 héttel a tervezett költözés dátuma előtt. Így kiválaszthatja az Ön számára legszimpatikusabb, legkorrektebb szolgáltatót aki ilyenkor még valószínűleg rendelkezik majd szabad időponttal.

Amennyiben a költözés kizárólag hétvégén, péntektől vasárnapig oldható meg foglalási igényét lehetőség szerint minél előbb jelezze felénk. Ezek a napok a legnépszerűbbek a költözők körében így ezek telnek be leghamarabb naptárunkban.

 

2. PARKOLÁS

 

Ha ideje engedi, kérjük gondoskodjon a lakáshoz legközelebbi parkolási lehetőség szabadon tartásáról a költözés napjára. A zavartalan munkavégzést egy nagyjából 1.5-2 normál méretű parkolóhely biztosításával segítheti. A gyors munkavégzést mindig az ajtóhoz legközelebbi parkolóhely biztosítása teszi lehetővé (minél távolabb tudunk parkolni, annál tovább tart majd a költözés).

Míg kisebb költözéseknél elég lehet dobozokkal és szemeteskukákkal helyet foglalni érkezésünkig, nagyobb munkáknál érdemes az önkormányzatnál parkolóhelyet foglalni arra a néhány órára. Ennek díja a gyors költözés miatt garantáltan megtérül majd. Toronyházaknál, apartmanoknál illetve engedély-köteles parkolóhelyeknél kérjük egyeztessenek előre a recepcióssal az engedély beszerzésével kapcsolatban.

 

3. BÚTORSZERELÉS

 

Ha ideje engedi szerelje szét előre ágykereteit, ruhásszekrényeit és egyéb túlméretes bútorait mielőtt a költöztetők megérkeznek, ezzel értékes időt takaríthat meg a költözés idején (ha a bútorok szemmel láthatóan nem fognak egy darabban kiférni/beférni az ajtón akkor a bútorszerelés elkerülhetetlen). A kanapék, sarokülők és hasonlók lábát szinte minden esetben lecsavarozzuk. Ha ideje engedi ezt tegye meg érkezésünk előtt.

 

4. CSOMAGOLÁS

 

Ha a dobozokból kifogyott és nem szeretne többet vásárolni, apró (nem törékeny!!!) tárgyait tegye nagyméretű erős szemeteszsákokba.

 

A kapcsolatfelvételtől a költöztetésig

 

Telefonos vagy elektronikus kapcsolatfelvétel után kollégáink az Ön által elküldött adatok alapján felmérik a szállítandó dolgok térfogatát és súlyát. 

Felmérjük továbbá az árat befolyásoló tényezőket (emelet, parkolási, behajtási és rakodási lehetőségek, nehéz tárgyak mennyisége).

Tisztázzuk Önnel, hogy milyen szolgáltatásokra tart pontosan igényt (szállítás, rakodás, csomagolás, bútorszerelés, stb…)

A felmérés után 1-2 munkanapon belül elküldjük ajánlatunkat amely az áron túl tartalmazza a fizetés módját és az árba már belekalkulált, szállításhoz tartozó egyéb költségeket.

Kérjük alaposan tanulmányozza árajánlatunkat és bátran jelezze ha valami nem egyértelmű.

Jelezze ha bármi árat befolyásoló szolgáltatáson változtatni szeretne.

Ha az árajánlatot elfogadja, kérjük hogy azt írásban az ajánlatban szereplő információk szerint igazolja vissza.

 

A KÖLTÖZTETÉS MENETE

 

Költöztetőink megérkeznek Önhöz és a sorrend meghatározása után elkezdik a teherautóba való berakodást. Minden autónk kifogástalanul tiszta. Csapataink rendelkeznek a munkavégzéshez szükséges minden kellékkel: költöztető pokrócok, kötelek a rögzítéshez, molnárkocsi.

A célállomáshoz megérkezve kollégáink az Ön igényéit meghallgatva lerakodnak mindent. Ügyfelünk természetesen kiválaszthatja, hogy egy helyiségben kerüljön minden kirakodásra vagy esetleg mindent a végleges helyére tegyünk.

A munka végeztével megbizonyosodunk arról, hogy Ön maradéktalanul elégedett mindennel.

Amennyiben bármilyen kérdés merülne fel szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük írjon nekünk és jelentkezni fogunk!

 

 

A rakodás

 

Költöztetéseket legtöbbször két szakemberrel végzünk, nagyobb munkák esetén természetesen a létszám bővülhet egy vagy akár két emberrel.

Ha Önök is szeretnének csatlakozni hozzánk a rakodásban és segíteni, kérjük ezt előre jelezzék nekünk a félreértések elkerülése végett.

Mivel kezdjük a rakodást?

Ezt mindig a helyszínen határozzuk meg. Ha a dobozoktól nem tudunk biztonságosan közlekedni a bútorokkal, akkor a dobozokkal kezdünk.

Ha a bútorok kellőképpen el vannak különítve a többi zsáktól és doboztól, akkor tudunk a bútorokkal kezdeni. Egyik megoldás sem rosszabb vagy jobb számunkra, a furgonon bőven van hely (nagyjából 10 m2).

Kérésre a bútorokat fóliázzuk, ha nincs erre igény akkor a szállítás alatt minden egyes bútor nagyméretű költöztető pokróccal van védve.

A költöztetés 3 fő szakaszra osztódik: felrakodás a teherautóra, utazás és kirakodás az új címen.

Egy átlagos példát mondanék az időbeli arányokról. A felrakodás az első címen kb. háromszor annyi időt vesz igénybe mint a kirakodás. Ez persze nagyon sok mindentől függ de itt egy olyan példát említettünk ahol nincs szerelési munka és csomagolás, csak rakodás. Ezt az átlagos idő különbözet abból adódik, hogy a 10 m2-es raktérbe sokkal több idő szakszerűen elhelyezni/berakódni egy háztartást mint egy üres lakásba.

A rakodással eltöltött idő függ a készültségi szinttől, a parkoló bejárati ajtótól való távolságtól, az emeletek/lépcsők számától és a lift méretétől.

További tényezők ilyenkor hogy van-e szükség szétszerelésre/összeszerelésre illetve csomagolásra.

Értelemszerűen sokat számít a dobozok és a bútorok súlya is. 

Kérjük hogy könyvek esetén legfeljebb 40×40 cm-es dobozokat használjanak, ha ez nem megoldható akkor doboz tartalma legyen valami könnyebbel is kiegészítve.

Sajnos láttunk már 70 kilogrammosra sikerült dobozt is, ami nagyon sérülésveszélyes. 

 

Parkolás

 

Néhány szóban a parkolásról és arról hogy milyen feltételek teljesülésére van szükség a zavartalan munkavégzéshez.

Egy bejárathoz közeli, szabályos parkolóhely nyilvánvalóan nagyban megkönnyíti a munkavégzést és egyúttal lerövidíti a költöztetés idejét. 

Lehetőség szerint célszerű a legközelebbi parkolóhelyet lefoglalni mindkét címen. 

Teherautónk 340 cm magas, 750 cm hosszú és 230 cm széles.

A parkolásra kiszemelt helynek legalább 8.5 méter hosszúnak kell lennie és mentesnek mindenféle akadálytól az imént említett magasság és szélesség miatt.

Panelházas környéken, ha a helyszín nem bővelkedik költöztetésre alkalmas parkolóhelyekben, érdemes hétköznapra tervezni a költözést.

Hétfőtől péntekig reggel 9 óra körüli kezdéssel  jó eséllyel találunk közeli parkolót amivel Ön pénzt spórol meg és a lifthasználattal sem tartjuk fel annyira a lakókat, hiszen a legtöbben dolgoznak ilyenkor.

A belvárosban az jelenti a legnagyobb segítséget ha helyet foglalnak nekünk két személygépjárművel és ezt a helyet használjuk a berakodás idején.

Call Now Button